نوشتن سی وی یک قدم مهم در گرفتن پذیرش :

در مسیر گرفتن پذیرش، شما باید مدارک مختلفی، از قبیل مدارک تحصیلی و زبان انگلیسی را به دانشگاه ارائه کنید که هریک کارکرد خاص خودش را دارد. هدف از نوشتن سی وی در واقع ارائه خلاصه ای از تمامی آن مدارک است. سی وی شما نشان دهنده توانایی ها و مهارت های شماست و تهیه یک سی وی خوب و قوی یکی از مهمترین کارهایی است که شما باید در ابتدای فرایند درخواست پذیرش انجام بدهید.

دقت کنید که داشتن یک سی وی عالی به معنی گرفتن پذیرش و فاند تحصیلی از استاد نیست. یعنی هیچ استادی به هیچ دانشجویی صرفاً به خاطر سی وی  او پذیرش نمی دهد. اما سی وی  نقش یک کلیدی را دارد که دری را برای شما باز می کند و این شما هستید که باید با سایر امکانات خود ( یک انگیزه نامه قوی، آماده شدن برای مصاحبه اسکایپ با استاد، نمره آزمون های زبان تافل، آیلتس و  …) در را باز نگاه داشته و در نهایت وارد دانشگاه بشوید. پس، بدون داشتن یک سی وی قوی شما احتمالاً شانس زیادی برای شروع ارتباط با استاد ندارید و بنابراین ممکن است علیرغم اینکه رزومه شما بسیار عالی است، استادهای زیادی حتی تمایلی به ادامه مکاتبه و یا مصاحبه اسکایپ یا تلفنی با شما نداشته باشند.

نگارش سی وی شما باید مطابق با فرمت استاندارد و مناسب دانشگاههای اروپایی باشد، لذا تیم ایزی استادی با تجربه چندین ساله خود، شما را در نگارش سی وی قوی همراهی می کند.