اگر قصد دارید که با دانش کامل زبان انگلیسی و حتی تجربه زندگی همراه با تحصیل در خارج از کشور قبل از شروع تحصیلات آکادمیک خود در کشورهای اروپایی قدم بردارید ما به شما تجربه دوره های کوتاه مدت و یا بلندمدت زبان انگلیسی درکشورهای آسیایی و آفریقایی را پیشنهاد میکنیم که به شما این امکان را به راحتی می دهند. از بین کشورهای آسیایی چین، مالزی و هند و در میان کشورهای آفریقایی کشور آفریقای جنوبی این امکان را به شما می دهند که بدون مدرک زبان که یکی از پیش نیازهای دریافت ویزا برای کشورهای اروپایی است، ویزا بگیرید و در این کشورها زندگی و تحصیل را تجربه کنید.

ضمن اینکه ممکن است برای این عزیزان سوال باشد که کدام کشور می تواند به عنوان مقصدی مناسب و ارزان برای امکان تحصیل دوره های زبان انگلیسی و گرفتن آیلتس یا تافل مناسب باشد؟

هر دانشجو بنا بر علایق و شنیده ها ممکن است نظر خاصی دااشته باشد ولی شما می توانید از نظر تخصصی ما در این زمینه هم برخوردار باشید و در نهایت تصمیمی هوشمندانه بر پایه آگاهی داشته باشید.

برای مشاوره تخصصی می توانید از صفحه اصلی سایت، فرم مشاوره رایگان را دانلود کرده و بعد از مطالعه کامل و پر کردن اطلاعات مورد نیاز، مشاوره تخصصی ما را همراه خود داشته باشید.